فرهنگی

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 7:31

مدير ديجيتال مارکتينگ يا بازاريابي ديجيتال

اين شرح شغل براي درج آگهي استخدام در کاريابي‌هاي آنلاين و سايت‌هاي استخدامي تهيه شده، اما شما به آساني مي‌توانيد آنرا متناسب با شغل موجود در شرکت خودتان تنظيم نماييد. مثلا مي‌توانيد آن را براي عنوان شغلي مشابهي مانند متخصص سئو استفاده کنيد.

به طور کلي، وظايف مدير ديجيتال مارکتينگ عبارتند از:

برنامه ريزي و مديريت وب سايت، SEO/SEM، ايميل، رسانه هاي اجتماعي و کمپين‌هاي تبليغاتي

نگهداري و بهبود حضور شما در رسانه‌هاي اجتماعي

اندازه‌گيري و سنجش عملکرد تمامي کمپين‌هاي ديجيتال مارکتينگ و تهيه گزارش در مورد آن

خلاصه شغل

اگر ديجيتال مارکتينگ جزئي از کارهاي مهم در شرکت شما است، پس قصد داريم کارهايي که شما به انجام آنها نيازمنديد را نشان دهيم. قطعا ما به دنبال استخدام مدير ديجيتال مارکتينگ براي توسعه، پياده سازي، پيگيري و بهينه‌سازي کمپين ديجيتال مارکتينگ در کانال‌هاي ديجيتال هستيم. پس نياز داريم که نکات زير را در مورد کارهاي يک مدير ديجيتال مارکتينگ بدانيم.

يک مدير ديجيتال مارکتينگ چه کاري انجام مي دهد؟ 

مدير ديجيتال مارکتينگ بايد داراي درک قوي از استراتژي‌ها و ابزارهاي بازاريابي فعلي باشد، همچنين قادر به هدايت کمپين‌هاي ديجيتال مارکتينگ يکپارچه(با هدف مشترک) از زمان شروع کار تا زمان اجرا با در نظر گرفتن بودجه اختصاصي باشد. مديران ديجيتال مارکتينگ با تيم بازاريابي، پشتيباني و فروشندگان، براي راه‌اندازي به موقع يک کمپين، کار مي‌کنند.

مسئوليت‌ها (شرح وظايف مدير تبليغات)

  • برنامه‌ريزي و اجراي کليه کمپين‌هاي وب، SEO/SEM، ايميل، رسانه‌هاي اجتماعي و تبليغاتي.
  • طرح‌ريزي، اجرا و حفظ حضور در رسانه‌هاي اجتماعي
  • اندازه‌گيري عملکرد و گزارشگيري از تمامي کمپين‌هاي ديجيتال مارکتينگ و ارزيابي عمکرد آنها نسبت به اهدافي که براي کمپين‌ها تعريف شده‌است.
  • شناسايي گرايشات بازار(trends) و بهينه‌سازي عملکرد و مصرف منابع، متناسب با گرايشات بازار
  • ارائه فکر و استراتژي‌هاي خلاقانه براي رشد و توسعه
  • طراحي، اجرا و اندازه‌گيري آزمون‌هاي مختلف بهينه‌سازي نرخ تبديل(رسيدن به اهداف)
  • همکاري با تيم‌هاي داخلي براي ايجاد صفحات فرود (landing pages) و بهينه‌سازي تجربه کاربر از صفحات
  • استفاده از قوه تحليلي قوي براي ارزيابي تجربه مشتري در کانال‌هاي مختلف و تمامي مراحل ارتباطي از طريق آنها (end-to-end user experience)
  • تنظيم نقاط موثر براي نرخ تبديل و بهينه‌سازي قيف فروش
  • همکاري با سازمان‌ها و ديگر همکاران فروشنده
  • ارزيابي فناوري‌هاي درحال ظهور، بکارگيري آن با فکر و رهبري مناسب براي هماهنگي و استفاده در مواقع نياز.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مدیر,دیجیتال,مارکتینگ,یا,بازاریابی,دیجیتال, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:36

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسکوني

خانه هايي را که در قديم مي ساختند؛ با توجه به ساختار بافت قديم از امکانات آن زمان استفاده مي کردند که مسلما با امکانات امروزه قابل قياس نيستند. به همين دليل است که امروزه بسياري از خانه هاي قديمي ساز را به بافت جديد تبديل کرده اند که در اين بين پنجره هاي آن ها را نيز تعويض مي کنند و آن را با پنجره هاي جديد متناسب با سبک و سياق آپارتمان ها و منازل مسکوني جديد به کار مي گيرند.

بنابراين تعويض پنجره قديمي با دوجداره کاملا امروزه مرسوم مي باشد و طيف وسيعي از مردم را برآن داشته است تا با تعويض پنجره قديمي با دوجداره، خانه و آپارتمان خود را نونوار سازند. در صورتي که قصد خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره داريد و مي خواهيد از وجود اين پنجره ها در منزل و آپارتمان خويش بهره بگيريد؛ مي توانيد به وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com مراجعه کنيد تا بدين ترتيب بتوانيد در اين وب سايت اينترنتي اقدام به تعويض پنجره قديمي با دوجداره کنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

قيمت پنجره دو جداره وين تک

در صورتي که قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ مي بايست بهترين و با کيفيت ترين جنس پنجره هاي دوجداره را خريداري کنيد تا خيال خود را تا چندين سال از وجود پنجره دوجداره در منزل و آپارتمان خويش راحت و آسوده خاطر نماييد. يکي از شرکت هاي توليد کننده پنجره هاي دوجداره، وين تک مي باشد که کيفيت و کارايي اين نوع از پنجره ها بر هيچ کس پوشيده نيست.

اما در عين حال بايد اين نکته را در نظر داشت که قيمت پنجره دوجداره وين تک نسبت به پنجره هاي قديمي خيلي بالاتر مي باشد و شما در صورت تعويض پنجره قديمي با دوجداره مي بايست هزينه بيشتري را در اين راستا صرف کنيد. ولي در عين حال در نظر داشته باشيد که هر چند قيمت پنجره دوجداره وين تک بالاست؛ ولي شما مي توانيد پنجره اي را خريداري کنيد که مزيت هاي بسيار بيشتري نسبت به پنجره هاي قديمي شما دارد.

از طرفي ديگر يکي از خدمات ارائه شده در وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com تعويض پنجره قديمي با دوجداره با قيمت هاي به صرفه اي مي باشد که شما مي توانيد با صرف هزينه کم اين نوع از پنجره ها را جايگزين پنجره هاي قديمي منزل خويش کنيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

 

رگلاژ پنجره دوجداره از خدمات ويژه و منحصر به فرد

يکي از خدمات ويژه و منحصر به فرد پنجره يو پي وي سي ريپير، رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد. رگلاژ پنجره دوجداره به نوع باز و بسته شدن پنجره دوجداره اطلاق مي شود که بر حسب شرايطي اين امکان از شما سلب مي شود که بتوانيد به خوبي و درستي روز اول پنجره خود را باز و بسته کنيد و با مشکلاتي در اين مورد رو به رو خواهيد شد.

به همين دليل است که گروه تعميرکاران مجرب و کارآزموده اي که در تهران و کرج وجود دارند. شما مي توانيد از طريق وب سايت مربوطه با آن ها با بهره گيري از هر يک از راه هاي ارتباطي، در تماس باشيد تا با استفاده از تجربه و تخصصي که آن ها دارند؛ بتوانند مشکل به وجود آمده را خيلي زود برطرف نموده تا شما بتوانيد از مزيت هاي شايان توجه اين گونه از پنجره ها نهايت استفاده و بهره را ببريد.

انواع پنجره دوجداره  upvcدر مدل هاي مختلف

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دوجداره upvc انواع و اقسام مختلفي دارند که شما بنا به نياز خود و نيز با توجه به سليقه شخصي خويش مي توانيد هر يک از مدل هاي مختلف آن را براي منزل ويلايي يا واحد آپارتماني خويش خريداري کنيد و به خوبي از وجود هر يک از آن ها استفاده کنيد. در همين جهت است که گروه https://www.upvcrepair.com در خدمت رساني به شما کاملا آماده و مهياست تا بدين ترتيب بتوانند هر يک از پنجره هاي يو پي وي سي را متناسب با نياز و سليقه شما آماده کنند و تحويل شما دهند.

بنابراين دست شما در انتخاب کاملا باز است و مي توانيد هر يک از نمونه هاي مختلف پنجره هاي دوجداره را در گروه هاي توليدي مختلف و البته با توجه به قيمت هاي درج شده در هر يک از آن ها خريداري نماييد و به منظور تعويض پنجره قديمي با دوجداره بتوانيد پنجره هاي قديمي خود را با انواع پنجره دوجداره upvc تعويض نماييد و از مزاياي اين گونه از پنجره ها نهايت بهره را ببريد.

 

انواع پنجره دوجداره upvc

 

معرفي وب سايت يو پي وي سي ريپير

وب سايت يو پي وي سي ريپير يکي از وب سايت هاي اينترنتي مي باشد که هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري در زمينه توليد و نصب انواع پنجره هاي دوجداره يا پو پي وي سي مشغول به فعاليت مي باشد. اين گروه توليدي را به عنوان برديا پنجره مي شناسند که در سال 86 فعاليت هاي خود را آغاز کرده است.

انجام پروژه هاي بسيار بزرگ در سراسر کشور نشان از ميزان رضايت مشتريان مختلف در اقصاء نقاط کشور به اين گروه توليدي مي باشد. برديا پنجره خدمات شايان توجهي را به مشتريان خويش ارائه مي کند که در اين  بين کساني که قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره دارند؛ مي توانند با اين گروه توليدي در ارتباط باشند تا پنجره دوجداره مورد نظر خويش را خريداري نموده و جايگزين پنجره هاي آلومينيومي و قديمي منزل خويش کنند. به علت همين موفقيت هاي چشمگير بوده است که گروه برديا پنجره با عنوان upvcrepair تغيير نام داده است و اينک شما مي توانيد از وجود خدمات شايان توجه آن ها نهايت بهره را ببريد.

ضمن اينکه تعميرکاراني که در اين گروه توليدي وجود دارند؛ با کوله باري از تجربه و تخصص در زمينه فعاليتي خويش آماده هر گونه تعميرات از جمله رگلاژ پنجره دوجداره مي باشند که در صورت هر گونه عيب و ايراد نهفته شده در اين پنجره ها مي توانند در سريعترين زمان ممکن مشکل به وجود آمده را حل و فصل نموده تا شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي خود استفاده کنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

مزيت هاي بسيار بالاي پنجره هاي دوجداره

پنجره هاي دوجداره از مزيت هاي بسيار بالايي بهره مند مي باشند. بنابراين در صورتي که مي خواهيد از مزيت هاي اين نوع از پنجره هاي توليدي برديا پنجره يا همان يو پي وي سي ريپير بهره مند شويد؛ مي توانيد هر يک از انواع مختلف پنجره هاي يو پي وي سي را از اين گروه توليدي خريده و با تعويض پنجره قديمي با دوجداره در منزل خويش براي هميشه از شر گرد و غبارهاي آزاردهنده، سر و صداي سرسام آور راحت و آسوده خاطر شويد و در شرايط جوي مختلف از عايق بندي منزل خويش لذت برده و در کنار تمامي اين مسائل از زيبايي ظاهري اين گونه از پنجره ها نيز نهايت بهره را ببريد.

بنابراين به طور کلي وجود کيفيت و کارايي بالا و زيبايي ظاهري پنجره هاي دوجداره سبب محبوبيت اين نوع از پنجره ها شده است و امروزه طيف وسيعي از مردم به جاي پنجره هاي قديمي خود سعي مي کنند با تعويض پنجره قديمي با دوجداره به زندگي خود رنگ و لعابي نوين بخشيده و از مزيت هاي شايان توجه اين نوع از پنجره ها نهايت بهره را ببرند.

تعميرات حرفه اي با کادري مجرب

هر چند که انواع و اقسام پنجره هاي دوجداره دربردارنده مزيت هاي بسيار زيادي باشند؛ اما در عين حال تعميرات هم بخشي از کار است و پس از مدتي ممکن است پنجره هاي دوجداره نيز علي رغم تمامي مزيت ها و خوبي هايي که دارند؛ دچار عيب و ايرادهايي باشند که نياز به تعمير يا تعويض قطعاتي در آن باشد.

به همين منظور گروه توليدي برديا پنجره موسوم به يو پي وي سي ريپير امروزه کادري مجرب و کارکشته را در زمينه انواع تعميرات پنجره هاي يو پي وي سي درون خود جاي داده است که نسبت به تمامي پنجره هاي مختلف يو پي وي سي و قطعات به کار گرفته شده در  هر يک از آن ها کاملا شناخت دارند و مي توانند در صورت بروز هر گونه مشکلي چگونه از پس کار برآيند. بنابراين شما مي بايست همواره با مشاهده هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره خويش آن ها را به دست افراد توانمندي بسپاريد که در اين زمينه کاملا مسلط هستند و توانايي انجام آن را نيز دارند که گروه يو پي وي سي ريپير در تهران و کرج جزء اين دسته از افراد توانمند به شمار مي آيند که تجربه ثابت کرده است يکي از گروه هاي مطرح و کارکشته در تهران و کرج به شمار مي آيند و حتي در شهرهاي ديگر نيز پروژه هاي بزرگ زيادي را بر عهده گرفته اند.

پس در صورت بروز هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره منزل خويش با آن ها در ارتباط باشيد تا مشکل به وجود آمده را خيلي زود براي شما برطرف کنند. توجه داشته باشيد که اگر شما تمايل به تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ اين بدان معنا و مفهوم نيست که پنجره هاي دوجداره هيچ گاه خراب نمي شوند؛ شايد طول عمر بيشتري داشته باشند ولي در هر صورت ممکن است شما را با دردسر هم رو به رو سازند. ولي در کل براي هر مشکلي، راه حلي وجود دارد.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تعویض,پنجره,قدیمی,با,دوجداره,به,منظور,نوسازی,منازل,مسکونی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:36

چت روم

گپ سرا يا چت روم به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود که افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌کنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يکي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود که توسط شرکت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل کرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

j685092_.jpg

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد

چت روم فارسي .

اصطلاح "اتاق چت" يا چت روم فارسي، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح  ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

 

عسل چت

عسل چت يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : عسل,چت, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:33

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد که چه گردويي ميتواند براي کاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه کرد و هرگز نبايد نسبت به کاشت نهال گردو عجله کرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نکته اي که قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است که بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بکاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينکه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريکايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در کشور امريکا توليد شده است که از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يکي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است که از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يکي از نژاد هاي ديرگل مي باشد که کاشت آن در مناطق سردسير عملکرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد که مي توانيد در زمان کاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي که کاشته مي شود يک درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي کيفيت باروري باغ شما را تضمين مي کند،لازم به ذکر است که براي اين رقم معمولا نژاد فرانکت مناسب است. يکي از نکاتي که حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشکي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يکديگر فرق مي کند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه کسب کنند سپس اقدام به خريد کنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 کيلو در سال ميتواند هر يک درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در کشور فرانسه توليد و کاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست کاغذي مي باشد که به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و کيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور که اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل کاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست که اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملکرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به کرم سيب و بيماري بلايت که از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد که بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و کيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور که اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد که به دليل کيفيت بسيار خوبي که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يکي از دلايلي که باغداران نسبت به کاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست کاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يکي از انواع نهال گردويي مي باشد که به صورت فله اي رشد مي کند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريکا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر کشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد که هر کدام عملکرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي کنند که افراد مي توانند براي کاشت انتخاب کنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب کرد،مانند تحمل و سازگاري با کم آبي و خشکي يا پر آبي و مناطق مرطوب،که  توجه به چنين نکاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يکي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است که هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها کوچکتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملکرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه کوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي کامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب کشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,3,نهال,گردوی,پر,طرفدار,در,بازار,جهان, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:46

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 206 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:10

پنل پيامک براي آژانس هاي املاک چه مزيت هايي دارد؟

ahjy_z3.jpg

چنانچه صاحب منزل نباشين، حتما با تراژدي اسباب کشي آشنايي دارين… بارها براتون اتفاق افتاده که موعد اجاره نامتون رسيده و دنبال خونه اي متناسب با معيارهاتون از نظر بودجه و متراژ و نزديکي به محل کار و .. هستيد. همه ميدونيم که چه روزهاي سختي رو ميگذرونيد و روزها و شب ها بايد تو آژانس هاي املاک از اين خونه به اين خونه بازديد بريد تا بتونين خونه مورد نظرتون رو پيدا کنين.

اين پروسه گاهي ماه ها زمان ميبره و کلافه کننده ميشه. از طرفي صاحبين آژانس هاي املاک که فهرست زيادي از خونه ها رو دارند، با زمان زيادي که براي ارتباط با مشتري ها و صاحبان ملک ميذارن ديگه وقتي براي رسيدگي به امور مهم تر و جذب مشتري جديد ندارند. همه اينهارو گفتيم که بگيم اين فرآيند خريد و فروش و اجاره ميتونه خيلي ساده تر از اين حرف ها باشه. اينجاست که پنل پيامک براي آژانسهاي املاک کاربرد خودشو نشون ميده.

استفاده از پنل پيامک هم باعث ميشه در هزينه ها صرفه جويي بشه و هم آژانس هاي املاک رو از کاغذ بازي ها و دردسرهاي اون بي نياز ميکنه. در ادامه به مزاياي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک ميپردازيم.

*اطلاع رساني به روز در مورد موقعيت و موردهاي عالي

*اطلاع رساني از فروش ويژه ملک ها

*اطلاع رساني به مشتري در مورد ليست و شرايط خانه هاي جديد

*يادآوري کردن جلسات و قرار هاي ملاقات به مشتريان و صاحبان املاک

*ارسال جزئيات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتريان

امکانات پنل پيامک براي آژانسهاي املاک

کارت ويزيت مجازي

يکي از امکانات پنل پيامک براي آژانسهاي املاک  که خيلي کاربردي و لازمه همين کارت ويزيت مجازيه. فرض کنيد افرادي که روزانه از جلوي املاک شما رد ميشن بتونن با فرستادن اسم املاک شما به يک شماره، اطلاعات تماس شما رو دريافت کنن. با اين روش هم شما به شماره تماس مشتري هاتون دسترسي پيدا کرديد هم اينکه تو وقت مخاطباي شما صرفه جويي ميشه.

خبرنامه پيامکي

براي بازاريابي پيامکي اول بايد اعضاء و مشترکين خبرنامه پيامکي خودتون رو افزايش بديد. بايد از روش هايي استفاده کنيد تا مخاطب براي عضويت ترغيب بشه. به عنوان يک فعال حرفه اي در زمينه آژانس املاک و مستغلات، بايد به طور مداوم دنبال پيدا کردن راه هاي جديد براي خريداران آينده نگر، جذب فروشندگان بالقوه و بهبود کلي ارتباطات با مشتريان باشيد.

پنل پيامک براي آژانسهاي املاک در سال‌هاي اخير محبوبيت زيادي داشته. ارتباطات فوري، سهولت استفاده و در دسترس بودن از مهم ترين چيزهايي هستن که پنل پيامک در اختيار شما ميذاره. هيچ کدوم از ابزارهاي بازاريابي به اندازه اس ام اس مارکتينگ سرعت و امکان ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان رو ندارند.

ارسال پيام هدفمند به دفترچه تلفن و دسته بندي مخاطبين

تصور کنيد مراجعه کننده اي براي پيدا کردن منزل مورد نظرش به آژانس شما مراجعه ميکنه، اما شما موفق به پيدا کردن فايل مناسب با شرايط مراجعه کننده نميشيد. آيا بايد از تلاشتون براي ايجاد رضايت مشتري دست بکشيد؟ معلومه که نه اين تازه اول راه شماست تا شانس خودتون رو براي مورد هاي بعدي امتحان کنيد. فقط کافيه شماره تماس مشتري رو تو پنل پيامک ثبت کنيد و به محض اينکه مورد مناسب با شرايط مشتري پيدا شد، با فشار دادن يه دکمه، اطلاعات جديد رو براش ارسال کنيد. اينکه مشتري بدون صرف انرژي بتونه موارد مشابه رو ببينه و مقايسه کنه امکان فروش شمارو بالا ميبره. اين اولين و ساده ترين روش بهبود ارتباط با مشتري شماست که از طريق پنل پيامک براي آژانسهاي املاک به راحتي قابل استفاده هست.

خيلي مهمه که پيامک تبليغاتي يا اطلاع رساني شما دقيقا به دست کسي برسه که مخاطب اون پيام هست، مثلا ارسال مشخصات ملکي که 300 متر متراژ داره براي يک آقايي که خونه مجردي ميخواد بي فايده ست. پس بايد از پنلي مثل مديانا استفاده کنيد که قابليت دسته بندي مخاطبين رو به شما ميده تا بتونين هر پيام رو به گروه مخصوص به خودش ارسال کنين.

براي مثال:

دانشجويان

مستاجرين (زوج‌ها)

مستاجرين (خانوده‌هاي پرجمعيت)

مستاجرين(مجردها)

بساز و بفروش‌ها

صاحبان آپارتمان ها و منازل مسکوني

صاحبان زمين ها

ارسال پيامک انبوه

يکي ديگه از قابليت هاي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک جذب مشتريه جديده، با ارسال اس ام اس به يک منطقه خاص يک آژانس املاک ميتونه در محدوده مورد نظرش، تبليغات هدفمند انجام بده. مشتريان هم معمولا احتياج دارن تو محدوده مورد نظر خودشون مورد ببينن، کم پيش مياد کسي بخواد محله ش رو عوض کنه.

سامانه پيامکي مديانا اين کار رو براي شما انجام ميده، فقط کافيه از يکي از اين گزينه هاي زير استفاده کنين:

ارسال منطقه اي

ارسال محله اي

ارسال از روي نقشه

ارسال کد پستي

ارسال از دکل بي تي اس ايرانسل (اين نوع ارسال فقط به شماره هاي ايرانسل انجام ميشه، امکان ارسال به شماره هاي همراه اول، رايتل و … وجود نداره)

منشي پيامکي و پاسخگوي خودکار

وظيفه منشي پيامکي پاسخگويي خودکار به پيام هاي دريافت شده در سامانه پيامکي شماست. يعني سامانه شما به ازاي دريافت کدي خاص از گوشي، پيام مناسب را به صورت اتوماتيک ارسال مي کنه. شما با فعال سازي اين قابليت مي تونيد سرويس هاي منحصر بفردي به مشتريانتون ارائه بدين. براي مثال کلمه کليدي (90 متري – خريد) توسط مشاور املاک در پنل پيامکي ثبت و پاسخ آن شامل مجموعه اي از اطلاعات املاک 90 متري در آرشيو بنگاه قرار ميگيره. حالا مشتريان شما با ارسال اين کلمه کليدي به اطلاعات آرشيو دست پيدا مي کنند.

وب سرويس سامانه پيامکي

يکي ديگه از قابليت هاي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک متصل کردن وبسايت به سامانه پيامکيه که تو سامانه مديانا اين امکان براحتي براتون فراهم شده. با اين وجود تمام بازديد کننده هاي سايت شما که شماره شون رو در سايتتون وارد ميکنند مستقيم به پنل شما وارد ميشن و جزو ليست مشتريان آينده شما ميشن. اميدواريم که بدونيد داشتن وبسايت براي کار شما خيلي مهمه و باعث افزايش فروش چشمگيري ميشه.

تکنيک هاي مشتري مداري پيامکي براي آژانس هاي املاک

_ انتشار اخبار قيمت املاک

دوست عزيز ، مشاور املاک … به اطلاع شما مي رساند که قيمت ملک در تهران افزايش يافته است

2_ گزارش ملک جديد در زمينه خواست مشتري و ارسال پيامک به وي

آپارتمان 128 متري،نوساز،3خوابه،با کليه امکانات واقع در خيابان شيخ بهايي فوري فروشي مشاورين املاک شيخ بهايي تلفن : 12345678

3_ هماهنگي هاي لازم با خريدار و فروشنده به جهت صرفه جويي در هزينه هاي مربوط به تماسها

جناب آقاي عبداللهي جهت بازديد از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور يابيد. با تشکر مشاور املاک

4ارسال درخواست خريدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتري به صورت خودکار

آپارتمان 200 متري،نوساز،3خوابه،با کليه امکانات واقع در صادقيه

مشاورين املاک ….  تلفن : 12345678

5ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها

آقا/خانم X عزيز

فرا رسيدن سال جديد را تبريک عرض مي کنم، اميدوارم سال جديد سالي سرشار از سلامتي، خبرهاي خوب و اميدوار کننده براي تمام شما عزيزان باشد.

مشاور شما Y

6_ پيگيري و ارجاع به صورت خودکار را در برنامه کاريتان قرار دهيد.

خريد خانه يک تصميم بزرگ است. اين کاملا قابل درک است؛ برخي از افراد نياز به زمان بيشتري براي فکر کردن دارند تا بتوانند تصميم خود را قطعي کنند. در عين حال، نگه داشتن ملک در ذهن فرد نيز لازم و ضروري است تا به دليل پراکندگي اطلاعات و املاک گوناگون فراموش نشود. بنابراين اين نکته مهمي است که بتوانيد با يک برنامه ريزي مناسب و خودکار، پيگيري ها را با کمترين مزاحمت انجام دهيد که اين کار با استفاده از پنل هاي ارسال پيامک ممکن مي شود.

اطلاعات کليدي براي درج در اس ام اس هاي آژانس هاي املاک

شما مي توانيد به پيام ارسالي خود هر اطلاعاتي که مي خواهيد، اضافه کنيد و در واقع سفارشي سازي کنيد. اما ما توصيه مي کنيم که متناسب با ليست موجود، متن پيامک را آماده کنيد.

آدرس

پروفايل

متراژ

اطلاعات تماس

لينک کوتاهتر به Google Maps

قيمت

پيوند کوتاه به وب سايتتان

قالب متن اس ام اس براي املاک و مستغلات

سلام. مشخصات ساختمان X واقع در خيابان Y به مساحت X مترمربع با قيمت پيشنهادي XXX و همچنين عکسها را در سايت XXX ببينيد.

با سلام. از آنجا که شما به آپارتمان X علاقمند هستيد، گزينه هاي مشابه را مي توانيد در سايت XXX بررسي کنيد.

اگر تصميم گرفتيد يک پنل پيامک براي آژانس املاک خودتون راه اندازي کنيد، سامانه پيامکي مديانا تمام امکانات گفته شده رو به صورت يکجا داره

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : پنل,پیامک,برای,آژانس,های,املاک,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 201 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:23

لینک دوستان

خبرنامه